Για την Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Δίνονται στους µαθητές φύλλα αξιολόγησης, τα οποία δηµιουργούνται από τον εκπαιδευτικό µε βάση τα γνωστά στους µαθητές φύλλα εργασίας του µαθήµατος, έχουν την παρακάτω µορφή και περιλαµβάνουν τα εξής ζητούµενα:
Α ερώτηµα: Περιγραφή της σύνθεσης, της λειτουργίας και της εξέλιξης ενός πειράµατος, το οποίο περιλαµβάνεται/εικονίζεται στα φύλλα εργασίας και έχει πραγµατοποιηθεί από τους µαθητές κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και περιγραφή του τρόπου βέλτιστης µέτρησης των φυσικών µεγεθών, τα οποία ενδεχοµένως έχουν µετρηθεί στο πείραµα.
Β ερώτηµα: Καταγραφή συµπερασµάτων από το πείραµα του ερωτήµατος Α.
Γ ερώτηµα: Αξιοποίηση τιµών µέτρησης, οι οποίες έχουν ληφθεί κατά τη διάρκεια ενός από τα προβλεπόµενα πειράµατα στην τάξη και δίνονται σε πίνακα από τον εκπαιδευτικό για τη σύνθεση διαγράµµατος (όπως αυτό το οποίο περιλαµβάνεται στο αντίστοιχο φύλλο εργασίας του µαθήµατος).
Δ ερώτηµα: Καταγραφή συµπερασµάτων από το πείραµα του ερωτήµατος Γ. Ε έως Θ ερωτήµατα: Απάντηση σε δύο από πέντε ερωτήµατα, τα οποία αφορούν σε εφαρµογές, γενικεύσεις ή ερµηνείες συµπερασµάτων από τα φύλλα εργασίας που έχουν διδαχθεί οι µαθητές.
Οι µαθητές απαντούν υποχρεωτικά στα τέσσερα πρώτα ερωτήµατα (Α, Β, Γ, Δ) και επιλέγουν δύο από τα επόµενα πέντε ερωτήµατα (Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ). Τα ερωτήµατα είναι ισοδύναµα και οι απαντήσεις βαθµολογούνται ισότιµα.
Για την Β και την Γ Γυµνασίου:
Δίνονται 9 ερωτήσεις και από αυτές οι µαθητές καλούνται να απαντήσουν στις 6. Επιτρέπεται να υπάρχουν και ερωτήσεις εφαρµογής δηλαδή ερωτήσεις µε ποσοτικά δεδοµένα και υπολογισµούς. Τέλος, κάποια από τις ερωτήσεις µπορεί να αποτελείται από επί µέρους υποερωτήµατα, αρκεί αυτά να προέχονται από την ίδια ενότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου